Eyceniz -Y61- benimde kasılmalar başladı hatta nst de sanci cikti hissetmedim, şimdilik sorun yok hamile değilmişim gibi hatta 😂 çok şükür rahat geçiyor en merak ettiğin aslan burcu mu olcak başak mi 😂
anne17 -Y61- bizde 37+6 dayızz, 2,3 gündür bel ağrım var geceleri de hiç uyuyamıyorum artık gelsin istiyorumm🥰 şuanda her şey normal gidiyor çok şükür sizde nasıl durumlar 😍
-Y61- anne17 benim cook agrım yok normala uygunum ama korkuyorum sezeryan olsammı diye düsünüyorum🤷🏻♀️