Tugce1803 Cicilibicili ya ciddi değilim 1 hafta geçti test negatif ama olmuyorum da😂😂Bi garip hallerdeyim🙈Senin kız napıyorr
Cicilibicili Tugce1803 ayy hayırlısı bakalım ne çıkıcak😅 büyüyo ya iyicene büyüdü valla çok hareketlendi, zaten ek gıda mücadelesi de veriyoruz bi yandan zorluyo baya ☺️ Senin bebişin nasıl?