Ben ilk başta Behiye Seda Hurşitogluna gittim. Çok sakin bı kadın ama biraz fazla rahat. Muayene ederken sürekli yardımcısıyla sohbet ediyo bı espiriler filan bana anlatmıyor anca konuşup gülüşüyolardi soru sorarsam cevap veriyordu. Onu bıraktım Ayşegül hanıma gittim. O gayet ciddi güzelde ilgileniyo. Muayene sırasında ne sorsan güzel güzel cevap veriyor. Ama sonuç göstermeye filan arada girince bağırıyor çok sinirleniyo. Doppler çekilmem lazımdı kendisi söyledi sonra kendisi bağırdı bana Onu da öyle bıraktım 😀 Acile gitmiştim ömür bey vardı çok ilgilendi. Doppleri Filan hemen halletti. Hiç uğraştirmadi. Madem bu kadar kolaydı Ayşegül niye yapmadı diye düşündüm bı daha Ayşegül e gitmedim. Dört haftadır ömür beye gidiyorum. Doğumhane de olduğu günler çağırıyor kontrole. Çok guzel konuşuyor şükür hiç bağırmadi. Gidince hoşgeldin diyo nasılsın bı sıkıntın var mı şikayetlerimi dinliyo filan daha iyi hissediyorum. Birisi bana bağırınca cevap veremiyorum ama çok üzülüyorum. Hemen ağlamakli oluyorum. Onun için Ömür bey tercihim suanlik ama Ayşegül hanım da iyi bir doktor ne yaptığını biliyo filan