12 gün oldu sezaryenla doğum yaptım devlette doğum yapmıştın perşembe günü kontrole gidicem ama doktora sormayı unutmuştum ne zamana kadar yarayı kapatıp duş alicam su geçirmez bantla duş alıyorum kaç gün daha bant kullanmam gerekiyor duş alırken bilgisi olan var mı