Bebegimi_beklerken563421 Sütü olan bir anne de almalı mı sizce süt sağma makinası? Tecrübeli anneler yazabilir mi ?
bahtnurr1 Bebegimi_beklerken563421 bence almalı , göğüste süt kalınca sağmak gerekiyormuş arkadaşım bunu bilmediği için damarları tıkandı süt gelmemeye başladı (mastit dediler) sonrasında o tıkanıklığı açmak daha ağrılı ve zor bi süreç oldu gerçekten
BusraUras Bebegimi_beklerken563421 ben haftada bir kere komple sağıp boşaltıyorum göğüslerimi. Tıkanma yapmaması için.