Benim eltim yaşadı canım malesef cok sancılı bi dönem geçirdi. Gebelik doneminde bisey yapılmıyor malesef sonrasında lohusayken ameliyat oldu. Bende de çamurlasma cıktı sirke önerdiler cok az sirke iç ağrı esnasında diye. Bide karbonat limon öneren oldu ağrıyı azaltiyor diye. Bunları bu agriyi yaşayan ve deneyimleyen kisiler onerdi. Deneyebilirsin arastirip