Merhaba kızlar
5+1 de karından ultrasonla keseyi gördük doktor üç hafta sonra kalp atışına bakalım dedi randevum haftaya pazartesi baya heyecanlıyım :)
şu an 7. Haftamdayım sağlık ocağından aradılar yarın çağırıyorlar sizlerin sağlık ocağında kalp atışına bakıldı mı veya neler yapıldı?
İnşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi🤍