rmys_shn2 Osnatrnds ben sezeryan doğum yaptım pazartesi günü doktorum perşembe gününden itibaren korse giyebilirsin demişti bir hafta olmadan daha ama giyince iç organlarım ağrıyo gibiydi 😏
Deniz00 rmys_shn2 rahmin ve organların yavaş yavaş yerlerine geldiği için 40 çıkana kadar tavsiye edilmiyor bir videoda izledim rahim sarkmaları olabiliyormuş