Yaso mom35 imom içiyorum zaten haftada 2 içsem yeterli canım bu 2. Hamileliğim oğlumda hiç içmedim d vitamini
DuyguSahinCubukci Firstmommy Ben kullnıyorum ilk gebeliğimdede kullanmısdım toplmda 14 kilo aldım hem decavit hemde balık yagı hapı kullanıyorum 1 gün vitamin birgün balık yağı hapını içiyorum doktor böyle tavsiye etti bu hamileliğimdede aynı gidiyor kilom