feyza2305- Hanımlar iyi günler. 6 haftalığım. İki gün önce kolumda boynumda göğsümün üstünde kabarık kırmızı renkte kabarcıklar oluştu. Gebelikle bi ilgisi var mıdır. Benim gibi yaşayan var mı bilgilendirir misiniz☹️☺️☺️
Ozlemflz feyza2305- benim de boynumda kocaman kabartılı kızarıklık vardı geçti. Dün de belime doğru çıkmış tuhaf bende sadece çıkıyor diye düşünmüştüm. 🤦🏻♀️
anneoluyorummm_ feyza2305- 6 haftalıkta daha henüz belirtiler bile oluşmadan böyle bi etki yapıcağını sanmıyorum sıcaktan yada alerji olabilir ama her halükarda doktora danışman gerek çünkü ilaçta yasak
ogretmen_anneee feyza2305- bende dün antibiyotikten dolayı alerji oldum ama gebelikte herhangi birşeye alerji olanı cok duydum . Ha benim de antibiyotiğe alerjim yok normal de ama gebelikte oldu 🤦🏻♀️
feyza2305- anneoluyorummm_ aynen ilaçta yasak o yüzden hiçbirşey kullanmıyorum. Anlam veremedim duş jelinden mi şampuan dan mı. Aklıma herşey geliyor 😅 bi kaç gün içinde geçmezse sönmezse doktora gideceğim inşallah
feyza2305- ogretmen_anneee benim bünyem zaten çok hassas. Vücudum hemen kaşınır kızarır kabarır. Eminim alerjik bi durumum ama ne olduğu belli değil. Doktora gitmek gerekiyor 😢
feyza2305- Acayip bi şekilde kaşınıyor. Düşünüyorum ne yedim ne içtim diye. Her zaman yediğim içtiğim şeylerdi. Böcek yada sinek ısırığına da benzemiyor bence😢 acaba gebelikle bi ilgisi olabilir mi diye düşündüm