Aslanoglum 2.gebelik . İlk gebelikte dogum sonrası iğne vuruldum şuanda 16haftadayım tekrar ne zaman yapmam gerekiyor testi ? Yaşayan varmı
2cibebek Bana doktor 28ci haftada vurcaz dedi ne test yaptı ne de bişey bunun için başka doktora gitcem guvenemedim bu duruma sormadı bile doğum sonrası oldun mu diye
Asyaayaz1 İlk Doğumda bende vurulmuştum oğlum pozitifti 2. gebelikte doktorum hep kanama varmı diye takip etti olmayınca vurmadı doğumdadatest yapıldı bebekte benim gibi negatif çıkınca vurmadılar
-Papatya33 Normalde 28.haftada yapılıyor ama kanama lekelenme olunca erkenden yapılabiliyor . Tabi 28.haftada tekrar yapılıyor. Dogum dan sonra bebek anneyle aynı kan grubunda olursa yapılmıyormuş.
Aslanoglum Bugun bende gittim test yapalım dedi yaptırmadım hem şimdi hemde 28. Haftada dedi . Kanamam vs yok 28 bekleyip yapayım dedim bende
-Papatya33 Aslanoglum doktor gerek gördüyse yaptırın onun Bi zararı yok ki ki bence cok ciddi Bi sorun. Bende 10.haftada yaptırdım 28.haftada tekrar yapılacak . Eger vucudun antikor üretmeye baslarsa asıl o zaman sıkıntı olur.