Kızlar iyi akşamlar öncelikle. Bugün 2. Doz covid aşımı oldum, yerinin ağrıması hariç bi sorunum yok şuan, ilki de böyle olup sabahı geçmişti. 20+5 haftalık hamileyim. Sağlık ocağından tetanoz aşısı için çağrıldım. Ama ikisini aynı zamanlarda olursam sorun yaşarım diye düşündüm. Sizler bu konuda neler düşünüyorsunuz fikrinizi almak isterim. Benim gbi denk gelen var mı acaba?