Kusura bakmayın 27 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde normal doğum yaptım ve geçen hafta rahmimden dışarı baş parmağımın ucu gibi et parçası bugün internetten baktım idrar kesesi olduğunu mesane kesesiymiş böyle bi durum yaşayan varmı aranızda aceba doğum yaklaştığı içinmi sarktı bu hafta kontrolüm var doktora sorucam inşallah birşey yoktur teşekkürler şimdiden