Eminentia25 Merhaba kızlar nstde 15 dk da 3 sancım çıktı ikisi 60 biri 40 34 haftalığım ama orda çıkan sancıları hissetmedim normalde sancılarım oluyordu zaten ara ara sizce daha doğuma çok var mı
fatmacos Eminentia25 benim de 20 dk çekilen nst de 3 tane sancı çıktı 70 80 lerde serum takıldı serum dan sonra 90 ı bile gördüm 32+4 de oldu şuan 33+1 ilk kızımda çıkmıştı 38 haftaya kadar durduk açılma yoksa sıkıntı değil
Nursel725 Eminentia25 34. Haftamda aynı durumu yaşadım ve ciğer geliştirici ve progestan kullandım . 39+4 teyim gelen sancımda gitti bekliyorum
Eminentia25 fatmacos sevindim 38 i görmenize bizde bugün eşimle iddiaya girdik o 1 ay rahat var ben daha erken olur dedim bakalım bizimkisi ne zaman gelicek
fatmacos Eminentia25 eşime genelde sadece tekme falan görüyodu yada hafif seyirme tarzı hastaneden 1 gün önce attığım video ya şok olup bu eylül ü falan beklemez demişti ve ertesi gün sancılarım çıktı 😅 aman iddea falan dursun da bi 36 yı bari görelim inşallah bu sefer de
fatmacos Eminentia25 Amin inşallah bu arada orda ki sancıları hissetmedim demişsin de ben doğum sancısını bile hissetmemiştim 😅 yine bunları ufak ufak hissettim
Eminentia25 fatmacos bende normalde evdeyken hissettiklerim daha bi adet ağrısı gibi ama orda hiç sancı çıkmayacak diye beklemişken öyle 60larda sancı çıkması şaşırttı
Nigar22 Bende 34+2 haftalığım yarın kontrolum var kasıkda sancılarım oluyor ara ara daha hiç nst ye girmedim acaba doktor bu sefer sokarmı nstye?
Eminentia25 Nigar22 bende ilk defa bugün girdim dr a gittiğinde ara ara sancıların olduğundan bahset bence nst takibi isteyebilir
Nigar22 Eminentia25 ben eğildiğimde ve ya otururken çok bel ağrım oluyor kasık sancımda doğrulurken kalkarken filan oluyor uykudada oluyor bakalım yarın randevum var görücez
Eminentia25 Nursel725 çok şükür ilaç vermedi dr ama 2 hafta sonra gel çatı muayenesi yapalım dedi inşallah 39 ları bulmayız sanki yoruldum hamilelikten tabi hayırlısı neyse rabbim onu nasip etsin
Eminentia25 Nigar22 hayır erken doğum gibi bi şey demedi sadece acil bi şey olursa hemen gel dedi iki hafta sonraya randevu verdi çatı muayenesi yapıcak
seldaas Eminentia25 merhabaa nts ücretli mi acaba. Ben 35 teyim hiç girmedim yarın kontrolm var acaba girrrmym
Nigar22 seldaas hastaneden hastaneye değişiyor bazıları ücretsiz bazıları ücretli ben gittiğim hastanede sormuştum 25 tl demiştiler