Nurerdogan normal canım benimde tansiyon düşerken nabzım 106 çıkıyordu doktorum kardiyoloji ye git dedi. Gittim normal dedi. Az su içiyorsun susuzluktan böyle olur dedi ayrıca yemeklerine çok az tuz at o tansiyonuna iyi gelir ama dediğim gibi tuzu çok az at