DemetF ben mayısta gittim 600₺ ydi herşeyine bakıyor zaten 45 dk falan sürüyor , sen hiç bişey sormuyosun o kendi kendine herşeyi sırayla kontrol ederken bi yandanda sana anlatıyo aklında pek soru işareti kalmıyo anlattığı herşeyide asistanı not alıyo sana en son rapor olarak veriyolar doktoruna gösterebilirsin , tüm videoları resimleride dropbox üzerinden atıyolar