Merhaba kizlar, umraniye devlet hastahanesinde sezaryen dogum yapaniniz var mi? 36 haftalik hamileyim. Dogumumu ozelde yapmayi planliyordum. Ama bugun muayene olmaya umraniye devlet hastanesine gittigimde doktor cok olumlu konustu. Devlet hastanesinde dogum icin. Orada dogum yapaniniz ya da dogum yapmış tanidigi olaniniz var mi? Memnun kalmislar mi. Yardimci olursaniz sevinirim 🤲🏼