Reis_Ailesi Covid 19 aşısını doğumdan önce mi yoksa hamile kaldıktan sonra mı yaptırdınız? Bu konuda doktorlarınızın tavsiyelerini yazar mısınız?
Sicakcikolataa Reis_Ailesi Az önce mesaj attım doktoruma Biontech aşı olcam sakıncası varmı diye cevap bekliyorum bende🤷🏻
Cemtur Reis_Ailesi merhaba, ben 26 haftalık iken oldum. Şu an 28. Haftadayız. Hamile olduğum ilk aylarda sormuştum olabilirsin demişti. Bende biraz bekledim bebeğin organ gelişimi tamamlandıktan sonra olmayı tercih ettim. 2. Dozu olmadım henüz.
anneoluyorummm_ Reis_Ailesi ilk dozu 27. Haftamda ikinci dozu 32. Haftamda oldum iki güvendiğim doktora sordum ikiside mutlaka ol dediler ve oldum. 2. Dozda yan etkisinide yaşadım ama bi sorun olmadı şükür
gamzosgamzos Reis_Ailesi haziranda ilk asimi temmuz 26 sindada ikinci asimi oldum 10 gun sonra hamile oldugumu ogrendim
Sicakcikolataa Reis_Ailesi doğum sonrası olmamı önermiş napicam şimdi bilmiyorum doğuma daha 2 ay var
Reis_Ailesi Ben hamile değilim covid geçirdim 4 ay önce hafif atlattım simdi de hamilelik planlıyorum fakat aşı olduktan sonra mi hamile kalsam diye de kafamda soru işaretleri var