saideeeee hanımlar 39+6 haftalığım kontrole gitmem gerekiyo ama randevu alamıyorum sabah erken gitsem 8 gibi sıra alabilirmiyim öyle muayne olan var mı aranızda nasıl oluyo nerden alınıyo sıra bilmiyorum hiç
gaamzee saideeeee yada kadın doğum acilinden girip şuram buram ağrıyo diyip bahaneyle doktora muayene olcaksınız
Beyzanurzorer saideeeee bende öyle gitmiştim bi ara doktor 1 den sonra gel dedi kaşeli kağıt verdi randevu açtırmıştım ama doktorum randevu bulamazsan gel bakarım dediği için gitmiştim
GamzeBaz saideeeee doktora sorman lazım sekreter de vermıo tamamen doktor inisiyatifinde bakarım derse doktor sana imzalı kagıt verıolar kım doktorun canım haftan ileri bir ümit bakarlar DİE ümit ediyorum
Nsrn25 saideeeee ben 36 haftalığım her hafta bursa şehır hastaneaıne gıdıyorum randevusuz 36 ustu hamılelere bakıyorlar sekreterlıhe soylersenız kayıt acıyorlar hemen
saideeeee gaamzee geçen hafta öyle yaptım ama hiç iyi tavırlarla karşılaşmadım poliklniğe git dediler o yüzden acilden gitmek istemiyorum
gaamzee saideeeee evet bende bir kere zorunlu sebepten oraya acile gittim inanılmaz salak tavırları var çalışanların.üstünüze alınmayın bence yani genel olarak sorunlular onlar.siz gidince bakılmak zorundasınız
saideeeee GamzeBaz ya sabit bi doktorum yok çalışıyodum çalıştığım için kime randevu alabildiysem ona gittim en son da haziranda murat afşin turhana gittim geni ona gidebilsem keşke çok memnun kalmıştım
gaamzee saideeeee beni kedi tırmaladı kuduz aşısı için mecburen oraya gittim özeller yapmıyor.şok oldum oradakilerin tavırlara uslüplara.bayağı bi izledim.kişiye özel değil herkese dangalak gibi davranıyorlar.birdaha benimle bu şekilde konuşursanız şikayet edicem dedim sustular snra
saideeeee GamzeBaz evet baktım ama 15 gün sonrasına vardı ben baktığımda o da benim işime yaramaz o zamana kadar ben doğurmuş olurum 😅
saideeeee gaamzee tavırları igrenç gerçekten sonra niye özele gidiyoruz oluyo imkanım olsa özelden çıkmam da işte el mahkum 😅