gaamzee 😂 bizde kendisine gittik 33.haftaya kadar bizi yaklaşık muayene saatim geçmesine rağmen 30 dk dışarda bekledik. eşim de haliyle sinir oldu çünkü çok bekledik dışarda gebeligiminde hep riskli erken doğum riskim olduğunu söyledi ve hep iğne vuruldum 33.haftaya kadar. eşim de kapısını çaldı bizi ne zaman alacaksınız hocam ddi sonra içerdeki bayanlar çıktı içerde eğer hastanın durumu riskliyse dışarda bekleyen hastalar çıkıp bilgilendirilebilirdi. dr bey beni içeri aldı ve eşimin agresif tavırlarından dolayı dogumumu yaptırmayacağıni söyledi tabiki muayene bile olmadım. hemen başka bir dr gittik Allah razı olsun kendisinden erken doğum riskimin olmadığını iğneleri bırakmami söyledi o sizin gitmis oldugunuz dr bey daha once 2 dusugum var diye bana sezeryan doğum ddi direk ama embiye hanım hayır bekleyebiliriz ddi normal doğumu bekledim erken doğum riskim vardı ve ben 40+3 de rahim kaslarim dar olduğu icin sezeryan doğum yaptım söz de erken doğuracaktım 😂 bebeğim dönmüştü ama doğum kanalına girmemişti aylarca boşuna iğne vuruldum
21.haftada detaylı ultrason çektirmiş olmama rağmen 29.haftada tekrar dopler istedi ve 350 lirada ona vermem gerektiğini söyledi şevket yılmaz da yaptırdım tabiki 2 ay da bir neden 350 vereyim. sonra embiye hanıma geçtiğim de sordum embiye hanımın kendi ultrason cihazında dopler var orda bakıyor.
ayrıca doğum ücreti dr beyin 5 bindi nisan da sorduk mayıs sonunda sezeryana alacaktı beni ben hayat hastanesinde haziran ayinda sezeryan doğum yaptım 3750 lira bi gece fazla kaldım 400 lirada ona verdik korona testi malesef her yer de ücretli 200 lira.
ama hayat hastanesi harika. personeli ebeleri hemşireleri. çocuk doktorumuz da orada ondan da çok memnunuz sürekli kendisine watsaptan ulaşabiliyoruz sağ olsun
embiye hanımdan da allah razı olsun ameliyatım o kadar iyi geçti ki kızım 16 günlüktü annem gitti kızımı kendim yıkadım işlerimi kendim yaptım çok şükür çabuk toparlandim