Deryalim-26 Hindistan cevizi yağı, unimom çatlak önleyici kakaolu krem, badem yağı vs. Elime ne geçerse günde bir kez sürmeye çalışıyorum. Bol su içmeye çalışıyorum. 35 haftalık şimdilik yok umarım olmazda..
Sinem12345 Deryalim-26 suyla alakası yok bence ya içtiğim suyun Hatti hesabı yok sıcaktan ki herkes öyledir sıcaklar kuvvetli yağlı olması cildin bide bebeğin gelişimine bağlıdır diye düşünüyorum 🤔
Didemf Sinem12345 16. Haftadan sonra kullanmak lazım sonradan kullanınca pek bi etkisi olmuyor maalesef
yusufcukbccegi Sinem12345 1 litre su içince seviniyorum ,suyla hiç aram yok.kendimi zorlayarak içmeye çalışıyorum ama 3 litre benim için imkansız gibi
Sinem12345 yusufcukbccegi suyla alakası yoktur bence vücudun yağlı olmasından ve bebekten kaynaklıdır bence diye düşünüyorum ben
Didemf gaamzee çok iyi ben 20. Haftadayım 3 kilo aldım göğüz ve bacak çatlamaya başladı göbek ve basenlerime krem sürdüm 16 dan sonra sürdüğüm yerler de bişey yok şuan
TugceBelis irem95- bende genetiğe inanıyorum artık çatlayanların dikkat etmediğini düşünürdüm benim ikinci gebeliğim sizin gibi bol su içiyorum lierac ve Palmers kullandım bittiler bio-oil aldım ona devam ettim 2 güne doğumum olcak inş ne ilkinde ne bunda sıfır çatlak hemen hemen aynı şeyleri kullanmışız aslında ama demekki bir yere kadar etkileri var
Tatahrun Sinem12345 Birde bol su tuket ben normalde de çok su tuketen birisiyim günlük dört beş litreye yakın su içen birisiyim hamilelikte düşün beni wcden çıkmıyorum 😂😂😂 su ve sade soda benim ayrılmaz ikilim Heryerine sur ama zeytinyağini her dusdan sonra unutmadan söyleyeyim ben iki günde bir sürdugumde oluyor düşün ilkn iki gebeliğim de yirmi kg aldm şuan üçüncüye hamileyim 15 kg’almisim zeytinyağını surmesem bende catlardim eminim 😊
Tatahrun Sinem12345 Çok iyisin 👍😂😂 bende elliyle hamile kalmisdm doğuma yetmiş kg olarak gittim ikisinde de bu sefer oğlum olucak elli üç kg hamile kaldım 15 kg almışım eli benim karnımın içi geniş disdan ufak bir top gibi görünüyor zaten doğumdan hemen sonrada veriyorum hemen 😂😂
frambuaz Sinem12345 mustelanın bebekler ıcın olan vücut losyonunu kullanıyorum hem ferahlatıcı hemde asırı nemlendırıyor suana kadar çatlak olusmadı🤗