Merhaba 37+6 günlüğüz cuma kontrolümüz vardı çatı muaynesi yapıldı fakat hersey yolundaydı doğuma daha var demişti doktor, fakat dünden beri rahimde ağrı hissediyorum arada, tuvalete gitsem acaba suyum mu geldi diye düşünce sarıyor ? İlk hamileliğim nasıl anlıycam bu ağrı normal mi bilmiyorum?