SibelAlp7 36 haftalık hamileyim kasıklarım ağrıyor ve göğüslerim sızlıyor sizce normal mi?bebeğin hareketlerinde bir sıkıntı yok
Eliffff SibelAlp7 canım ben de 36 haftadayım. Ve geçen haftadan beri adet sancısı gibi ağrım var gğn içerisinde sürekli oluyor ama düzenli ve değil.giderekte artmıyor şiddeti.vücut kendini doğuma hazırladığı için böyle oluyormuş ebe öyle dedi
Chilekkiz Bende 36 haftalık hamileyim aynıları bendede var göğüslerinde süt toplanıyor ve bebek aşağıya baskı yaptığı için kasıkların ağrıyor doğuma hazırlanıyorsun korkma 😉
Erdemveannesi Normal bnce. Solunuza yatın dinlenin agrı geçmiyorsa belinize kalça ve bacagına vuruyorsa sancınız var demektir
Prensess_annesi Valla bende aynıyım hareketler de artık çok Canımı acıtmaya başladı allah sonumuzu hayretsin