Göbeğim nedense asagıda, yukarı çıkar mı ilerleyen zamanda bilmiyorum riski nedir bilmiyorum erken doğum diyen de cok bişey olmayanda cok :( bir de göbeği asagıda olanın doğumdan sonra da göbeği kalır diyorlar çok üzüldüm :(( böyle durumu olan varmıııı??