Kizlar 37. Haftanin icindeyim dun gece sabaha kadar belim agridi ama aklima hic dogum gelmedi gunduz biseyim yoktu bugun evi temizledim isim bitti belime sagdan bi sanci girdi 15 dk suruyo sonra geciyo yarim saat 45 dkk sonra yine basliyo ama siddetli degil ince ince. Yaklasik 3 saattir boyle 40 dkk da bir 15 dkk agriyo rahimdede 2 kere kasilma oldu bide afedersiniz tuvaletim varmis gibi ama kabizim sizce bu dogum sancisi olabilirmi?