kubratskya_ Yaaa kızlar benim Bi kuzenimin oğluna doktor epilepsi hastası olabilir dedi 1 yaşını yeni doldurdu epilepsi olduğunu nasıl anlarız hangi belirtiler olur.. Kuzenimin oğlu kafasını sürekli geriye hareket ettiriyrmş 2 gündür öyle?
dakpinar- kubratskya_ çok gecmıs olsun , benim annem de epilepsi hastası dışardan kendini belli eden bir belirtisi olmazdı annemde aniden nöbet gecırır bayılırdı yani ama annemde nöbet gelmeden önce çok farklı bir koku gelirdi burnuna bu nöbet habercisiydi inşallah degıldır kuzucuk Allah şifa versin ♥️
Duygukizilca Duygukizilca kubratskya_ Merhaba EEG teknisyeniyim ilgi alanım epilepsi vs ayırıcı tanısını biz koyuyoruz. Çocuk nöroloğunun muayenesi daha sonra EEG ve Mr istiyor genelde hekim. EEG çekimi normal çıkabilir Mr da sizin gözleminiz doktorunuza vereceğiniz bilgi çok önemli ayrıca gözleri dalabilir bir yere odaklanabilir çokca kusabilir kasılabilir el ve kol hareketleri normale göre farklı olabilir herkeste çok farklı
elfmoom kubratskya_ dil ısırma, çenede kitlenme, ağızdan köpük gelme, aşırı ve ani titreme, bayılma, sabit bir yere odaklanıp uzun süre ve sık dalma, göz kayması, kıyafetleri çekiştirme, bilinç bulanıklığı