Bayburtlugelin 33+4 günlük hamileyim 31 . Haftamda nst de sancı çıktığından 2 gün yattım hastanede ciğer geliştirici falan yapıldı bugun akşam başladı 10 dk de bir kasılma ama agrı düzeni aynı artma yok gitmelimiyim bilemedim
Sulee_ Bayburtlugelin tabiki de beklemeyin hemen hastaneye gidin haftanız daha erken nolur nolmaz sanciyi durduracak birşeyler yaparlar
Sulee_ Bayburtlugelin inşallah canım aklına kötü şeyler getirme bizlerede hayırlı haberler ver inşallah 🌹
Bayburtlugelin Sulee_ gittim ilaç ve serum verdiler sancım kasılmam azaldı yarın sabah tekrar gidip serum takılıncam inşallah
Bayburtlugelin Sulee_ evert düzenli bir şekilde sancı çıkıyor durmazsa Doğumu başlatır dedi ama şükürler olsun azaldı düzenide bozuldu
Bayburtlugelin Sulee_ benim işk gebeliğimdede bu şekil erkenden başlamıştı sancılarım sürekli serum hap almıştım bu gebeliğimdede aynısı oluyor ama neden olduğunu söylemediler