-ilk-gebelik 32+0 dayım inanılmaz burun tıkanıklığı yaşıyorum karsılasan var mı acaba ? Cozum önerisi olabilecek
Dilekcnkn -ilk-gebelik Valla burun spreyi aldım bugün onu kullanıyorum ama buhar belki açabilirim çok çekmeyin başınıza vurmasın bende 30 haftalığım
Dilekcnkn -ilk-gebelik Valla bilmem herhalde sorun olmaz ben aslında okaliptüs etkili olanı alcaktım ama baya pahalıydı normal aldım günde 3 kez sıksam sorun olacağını sanmıyorum