BaharBulut Ilknur60 google gir hızlı resim yükle yaz tıkla orayı foto yükle kopyla yapıstr yap adresi
Ilknur60 Kafan çok karışık bana %90 kız dedi o zaman bugün rahatsızlandm biraz gittim erkek dedi ama resmen başından attı. Daha erken biliyorum ama insan bir tuhaf oluyor
anneoluyorummm_ Ilknur60 normalde 14+3 de belli olur ama bebeğin pozisyonu doktorun tecrübesi ve ultrasonun kalitesine göre değişir, seninkinin kordonu var bacak arasında hiç belli olmaz o yüzden
Sedakarakas1 Gulsen4224 kacıncı haftalarını tahminde bulunabiliyorsunuz gülşen hanım ? Ramzi teorisine göre yorum yapıyor musunuz ? 6 ve 7 . Haftaları mesela 🌹
Ilknur60 Teşekkür ederim canım 😍 doktorda kız dedi %90. Ama dün erkek dedi muallak da kaldık kısacası.