HilalYlmz Anneler herkese iyi akşamlar 🌸 park yatak aldık şimdi içine yatağını alıcam siz hangi marka, nasıl tercih ettiniz önereceğiniz bir yatak var mı?😊
[silindi] HilalYlmz hangi park yatağı aldınız acaba. Ben anne yanında yatırıyorum şimdi 5 aylık oldu. Park yatağa m geçsek diye düşünüyoruz da.
HilalYlmz derya46 70*110 ölçüsü sitelerden baktım da kararda veremedim acaba normal yatak alıp ilerde de alt kata geçtiğimizde kullanırız diyorum ama bu sefer de ara katı ya taşımazsa diye tereddüt ediyorum normal yatağı😏
HilalYlmz YuvarlanamayanPandaa Annem de öyle dedi ölçüsüne göre sert gri süngerler oluyo ya ondan kestiririz dedi konu bebek olunca insan karar vermekte amma zorlanıyor yahu 😃
YuvarlanamayanPandaa HilalYlmz ilk oğlumda ablam yatak vermişti ama oğlum onu mahfetti😂😂 ciddeb sünger kestirip yün yapmak daha mantıklı ve yün her açıdan sağlıklı buluyorum ben 😂😂
HilalYlmz derya46 eğer taşırsa normal yatak alıp sonra alt katta da kullanmak daha mantıklı olur en azından iki kere almamış oluruz
Dilekcnkn HilalYlmz Yani karışık aslında döşekte vardı yorganda yün karışımı elyaf yaptık şu an tam hatırlamıyorum ama öyle çok çok kalın değildi 😊
Symazturk HilalYlmz yataş cottony bebek yatağına bakabilirsiniz çift taraflı bir tarafı yumuşak bir tarafı daha sert . Ben de park yatak aldım ama içine yün yatak yaptırdım çok güzel oldu hem daha sağlıklı olduğunu düşünüyorum fikrimi söylemeye çekindim ama yine de söylemiş olayım 😊
HilalYlmz Symazturk aa olur öyle şey tabiki söyleyeceksin 🥰 yün yatağı yorgancıda mı yaptırdın ? Alt kata geçtiğin de kullanmak için aldın dimi yataşı