Merhaba arkadaşlar
Şuan 18 haftamdayım İstanbul Avrupa yakasında Başarı Hastanesine gidiyorum Detaylı Ultrason için perinatoloji doktoru geliyormuş 300 TL diyorlar Çok kararsız kaldım. Devlet hastanesinde cok kısa bakıldığını detaylı olmadığını söylüyorlar.
Basarı Hastanesine gelen var mı ?
Sizler bu konuda nasıl ilerlediniz ?