gulsumm1 Merhaba Tatlışş Anneler 😍 Anne yanı beşiği mi daha kullanışlı olur ? Ahşap olanlar mı? Kullanıp memnun olanlar varsa yazarsa sevinirim. 🙂
Gonul_enes gulsumm1 ben 8 yil kadar once ikea besik aldim kizima 3.ye hamileyim hala onu kullaniyorum cokta mennumum saglamligi şıklıgı