Nursel725 Haftadayım ağrım sancım açılmam yok perşembe günü 40. Haftam olucak . Geç haftalarda doğuranlar neler yaptılar bu süreci kolaylaştırmak için ? Panik yapıp sezeryanı kabul ederim diye korkuyorum. Bi yandanda bebeğime bişey olur diye korkuyorum. Şuan herşey normal gözüküyo ama
Baharrr90 Nursel725 benimde 39+4 yani nst de sancılar çıktı ama.tabi.yeterli.degil.acilma.da bı parmak.var dedi nasıl oluyorsa yarın tekrar gidicem.bakalim.ne dicek suni felan.veriyorlar sanirim
_Elifffffff_ Nursel725 bnde 39+5 oldum bende çok merak ediyorum ne olacak diye çarşamba kontorulum var
Nursel725 Baharrr90 benimde 39+4 😊sancım var ama yeterli değil benimde . Açılmm hiç yok . Suni veriyim ama ilerlemeyebilir gerek yok bekleyelim dedi . Bebek başı kanala tam yerleşmiş dedi ama bu süreç çok uzarsa napıcam bilmiyorum
Nursel725 _Elifffffff_ galiba bu süreçte herkeste aynı panik oluyo allahım inşallah çok gecikmeden sağlıkla gelirde . Perşembe benimde randevum . Sizin var mı açılmanız sancınız falan size ne dediler