Gizemeris Kızlar iki gündür bi huzursuzluk var üzerimde daha 27+4üz. Dün aşırı bir ağrı girdi zor durdum yerimde. Karnımda aşağıda gibi korkuyorum
bilnazo68o Gizemeris 31 haftalığım benim de karnım aşagıda. Bugun komşum gördü baya inmiş aşagı dedi. Bende hep böyleydi dedim. Hiç yukarı çıkmadı ki 🥴
Bstg Gizemeris Bebek pozisyon değiştirmiş o yüzden sana Ağrı vermişti olabilir. Karnının asagi inmesinin sebebi de bu olabilir. Ama Ağrı tekrarlarsa ihmal etme git doktoruna
Dila71 Gizemeris benim karnım hep aşağıda hareketleri de aşağıda 🙄 belki senin bebişte aşağıya yerleşmiştir , ayrıca aşağıda hareket ettiğinde benimde canımın yandığı oluyor bununla ilgili olabilir sizinde
bilnazo68o Gizemeris benimde öyle belimi tutuyorum hep. Erken doğum riski de var. Nolcak sa böyle 🤷♀️