snnur97 ben iki kızımda verdim hemde emdiler baya topluyor bebeği ama bence siz bebeğe göre hareket edin çünkü o daha iyi oluyor ben ikinci çocuğuma hipp, similac,sma bebelac aptamil kullandım çocuğu lm sma ve smilac daha çok sevdi ve yaradı onları kullandım