rabiadnz16 benim de cumartesi gunu dogumum var ayni durumdayim. Doktorum ihlamur içebilirsin pastil de kullanabilirsin artik son haftalarin bebege bi etkisi olmaz dedi. Insallah iyilesirim diyorum cok moral bozucu :( ihlamur iciyorum simdi, limonata yaptim onu ictim, pastil aldim, tereyagi ve pekmez isitip ictim ben 🤷🏼♀️