melekanesi İkizlerim için son karar aşamasındayız inşallah 🥰 Birinci bebeğimizin adı Zehra ikinci bebeğimiz için Leyla ve Feyza arasında kaldık. Feyza: verimlilik ve bolluk bereket. Leyla: gece, siyah saçlı güzel kadın.
hunilianne İkisi de çok güzel isimler ama Feyza bende ağır bastı😊 koymayı çok istediğim isimdi hala da içimde kaldı bazen niye koymadım diyorum
melekanesi hunilianne güzel isim. İki isimde çok hoşuma gidiyor. Hâlâ ikilemdeyim. 🙈 Siz hangi ismi koydunuz?
hunilianne melekanesi Ayşe Hüma koyduk. Bebek doğdu Ayşe Hüma ve Ayşe Feyza arasındaydım hala. Çoğunluğun hele ki annemin Feyzayı beğenmeyip Hüma olsun demesi üzerine öyle oldu. Nasip değilmiş. Belki sizin kızınıza nasip olur😊