Zeliiiss Demeye başladım 😂 herkes arıyor doğmadı mi daha diye sürekli stres oluyorum stresten mi dogmuyor anlamadımmm☹️
tazeanneolacam Zeliiiss ben de insanlara laf anlatmaktan yoruldum. Yani doğurunca haberiniz olacak zaten ne bu acele
Kubrah Zeliiiss aynı durum bendede var. Bu bebek kız değil mi kız bu zamana kadar durur mu ayyy yıldım
_Elifffffff_ Zeliiiss al bendende o kadar 😩39+5olucam kafayı çok takıyorum galiba gelmek bilmiyor bebiş 😟çok sıkıldım artık