Yasminyenice Kızlar merhaba. Bi saat önce karnımın alt kısmından bi ağrı girdi. Bebek aşırı hareketli sürekli gerinerek vuruyor. Şimdi de belimde ağrı başladı. Vücudumda bi huzursuzluk var. Doğum sancısı olup olmadığını nasıl anlayabilirim
Zeliiiss Yasminyenice Valla bende bilmiyorum bende de birkaç gündür bu tarz ağrılar var 39+2 haftalığım ama ne Nisan nede Su hiçbir belirti yok
Zeliiiss Yasminyenice Sancılarını takip et sürekli ise doğum sancısı değildir. Duş al bekle dinlen geçerse yalancı sancıdir ama geçip belli süre sonra geri başlıyorsa ve bu düzenli oluyorsa doğum sancısıdir
teletabi Yasminyenice belden başlayıp kasıklara inen bir ağrı canım doğum sancısı ve dinlensende geçmiyor duş alsanda birde düzenli aralıklarla giriyor ve gittikçe şiddetleniyor
teletabi Yasminyenice evet birde düzenlimi değilmi ona bakın aralarındaki dakika düzenliyse gerçektir
ebru23 Yasminyenice dogum sancisi kasiklarsa ve bel oyugunda sert ve kisa suren sancidir duzenlidir duzensiz devaem edip en sonunda duzene girer ve siddeti her saat basi arrtar acilmayi duzenli sanci yapar kan yada suyun gelirse sanci beklemeden git