Zezz evet hamileyken oldu kendi kendine geçti nasıl oldu hatırlamıyorum ama bi sabah kalktığımda dilim şişmişti annem gece ısırmışsındır felan demişti ama ısırsam ki okadar kuvvetli ısırmam lazım bu denli şişmesi için,yara olurdu yani. Yara yoktu şişlik ve acı vardı sadece sonra azalarak geçti