Benimde eşim bugün Ankaraya teslim oldu biz tuşlu telefon almıştık kendi telefonunu burda bıraktı keşke tuşlu telefon alsaydınız gönderebikne imkanınız oluyorsa kabul ediyorlarsa gönderin hemen iletişimsizlik cok zor cidden hele de bu hassas dönemimizde