mervenazlis Selam kizlar, 30+4 hafta olduk..bebis dun aksamdan beri sanki vajinama dogru baski yapiyor, kasiklarimda ve karnimda agri var:( ve sag tarafta ara ara toplanma oluyor.. doktorumla konustum yarin gidicem, ama aranizda bu durumu yasayan var mi ?
Buistebirannelikvar mervenazlis ben de yaşamıştım onu hala yaşıyorum doktoruma sorduğumda büyüdüğü için normal demişti bı de o dönem makat gelişti bebeğim onun da etkisi varmış
Meryemxan mervenazlis merhabalar, bende 30. Haftamdan beri aynı durumu yaşıyorum. Doktorum bebek büyüdüğü için o tarafa doğru baskı yapıyor dedi normalmiş .35.haftadayım hala o durum mevcut. Korkmayın bi sorun yoktur umarım 😊
tcasl mervenazlis baskı ve ağrıdan oturamiyodum bile 🤦 magnezyum verdi kullanmaya başladım bir tık rahatladım
Dilekcnkn mervenazlis Bende 30+1 haftalığım benimde oğlum sürekli bir yere toplanıyor ayağı ilemi diyim başı ile mi diyim sürekli rahime baskı yapıyor ama yoğunluk olarak sertleşme ve toplanma var sanırım normal
mervenazlis tcasl yaaa sizin kacinci haftada basladi, neden boyle oluyor acaba, hareketleri nasil sizinkinin benimki sanki bugun durmadi yaa
mervenazlis Dilekcnkn benim de sag tarafta ayaklaro heralde sertlesiyor, toplaniyor, bir yndan asagi dogru baski oluyor:(
Buistebirannelikvar mervenazlis bebeğin başı değil, ayakları aşağı doğru oluyor yani doğum pozisyonunun tam tersi şeklinde
tcasl mervenazlis benimde 30 da başladı şuan 32+5 hiç yerinde durmuyo kafasını bile cikariyo 🤣 kendini ittiriyo sanki çok değişik hareketler yapiyo yeri daraldığı için sanırım
Cansueda Benimde öyle 1 2 saat önce bende bu durumu sordum aşırı derece karnımda toplanıyor bi şişiyor bi iniyor bastırıyo bildiğin hareket olarak toplanıyor sanki mesaneme baski yapıyo anlam veremiyorum 🤷♀️
mervenazlis Cansueda sizin kacinci hafta, insan cok stres yapiyor, bir de bu ara kotu olay yasayn postlari gorunce iyice stres oldum.. zaten cok endiseli bor yapim var 🤷🏻♀️
Dilekcnkn mervenazlis Normal herhalde artık canım çünkü bu çoğunlukla bu haftalarda başlamış herkesin
EceZ mervenazlis tam da şu an bunu düşünüyordum üstüne geldi 🙈 sağ tarfa toplanma bende de oluyo. Hatta şimdi öyle :) ağrım yok ama bnm. 31. Haftamdayım
mervenazlis EceZ benim agrim da var kasiklarimda, gobek icimde.. karnim o kadar sertlesiyor ki .. yani cok muhtemel bebisler artik cok hizli buyuyor bazi bunyelerde boyle tepkiler veriyor ama bazi kotu olay yasayn arkadaslarin postlarini okuyunca korkmamak eldw degil
Cansueda mervenazlis bence içinizi rahat tutun büyüyo bebeğimiz yeride daraldı artık okuduğuma göre öyle ben yanlızım bide yüksekovada yaşıyorum eşimin görevinden dolayı çok ağır ağrıların oluyorsa bakın bence 30 haftalığım bende
Hafizeplt mervenazlis benim öyle olduğunda bebş dönüyor galiba doğum pozisyonuna geçiyo diye düşünmüştüm 32 de gittiğimde bebiş dönmüştü , 😊
mervenazlis Hafizeplt bwnim basi hep asagidaydi, ama dediginiz gibi bir harketlenmeden sonra baski artiyor..
mervenazlis Cansueda cok uzaktaymissin, :(Allah yardimcin olsun oncelikle.. agrim dayanilmicaj gibi degil hafif, ama karnim cok gergin cok sert.. bende bebis buyudugu icindir diyorum ama yine de bir yanim icimi kemiriyor:(
mervenazlis tcasl yaa peki sizde de vajinaya dogru baski oluyor mu, sanki boyle cikicak gibi oradan hossediyorum bazen
Cansueda mervenazlis Amin Allah hepimizin yardımcısı olsun benimde karnım çok sert ama bebek büyüdü sonucta yeri dar için rahat olsun ama hala içini kemiriyor ise doktora görün ben Allah’ıma bıraktım normal olduğu söyleniyor umarım öyledir sıkma canını
tcasl mervenazlis evet kalp gibi atıyo bide bazen artık o yüzden oturmak yürümek bile çile oldu ultrason da baktı doktorum kafası asagidaymis bi sorun da görmedi
mervenazlis tcasl benimkinin de kafasi asagida, ay insallah zamaninda saglikla aliriz bebisi kucagimiza