Kızlar bugün bebeğim tam 1 aylık 3200 doğdu bugun de 3700 geldi anne sütü + mama veriyorum gun de 2 kere doktorum ise bir sorun olmadığını ama yeterince kilo almadığını mama oranını arttırmam gerektiğini söyledi benim gibi bebeği az kilo akan var mı cok sütüm de yok ama acaba diyorum ki sütümün yağ oranı filan mi az ??