Zeynos1801 Benimde hayalim kızım olursa Umay koymaktı. İlk kız olduğu belli olduğunda ismi annemlere söyledik annem kuranda geçmiyorsa koymayın falan yaptı biraz beni şüpheye düşürdü. Daha sonra abimle konuşurken islamiyet gelmedende nice isimler vardı o zaman herkesin ismi kuranda geçmiyordu nolacak dedi .. anlamı islamda da normalde de çok abes olmadığı sürece bir engel olmaz bence o yüzden biz tekrar Umay’a döndük 🥰 Ki Umay koymasam Almila koyacaktım bende al yanaklı kız olurdu belki adı gibi 😍