Edali87 Zeynos1801 benim görüşüm Türkuz ve Türkçe olmalı. Kuranda geçmesi guzel tabiki ama biz Arapça konuşmuyoruz dilimiz Türkçe niçin Arapça farsça başka dilde isim koyalım ki
Zeynos1801 Edali87 kesinlikle bende öyle dûşûnüyorum ama eskilerden kalmış bi sendrom bence bu illa kuranda geçsin vs gibi gibi
Mom2525 Zeynos1801 sadece Türkçe isimlere değiller ya bende Hafsa koyacağım aynı şekilde 5 yıllık bir hayal eşimle eşimin ablası daha birkaç saat önce ben size isim atayım siz bulmayı becerememissiniz dedi 🤣
BurcuArslan Zeynos1801 tamamen geri kafalılık bende 2 oğlandan sonra kız olur ümidiyle bebege karar verdik 5 ay kız dedi doktorum bizde tabi daha cinsiyeti öğrenmeden Almira demeye başladık sonra ne olsun erkek dedi doktor 3. Erkeğe devam şekli sonuç 2 ay sonra Aren Kaan doğacak heyecanla bekliyoruz bizede almira derken o tip yargılamalar geliyordu sonuç olarak sizden çok kise seslendiren çocuğunuza ve çok güzel bir isim ortanca oglum almila istemişti babası çevirip almira yapmisti🤣😊adınla büyüsün prenses bu isim içimdeki bir yere dokunuyor 🥰😍
Hvvplt Kuran da geçmesi şart değil arkadaşlar. He Ömer de Kuranda geçmiyor diye kötü olmuyor. Dinimizce anlamı güzel olması yetiyor. Saçma sapan kendilerince uydurmaya gidiyorlar ama eskiden koyulan isimlerin çoğu zaten Kuran da geçmiyor öyle bir şart da yol. Önemli olan anlamı…
mirayim_00 Zeynos1801 bence çok güzel bir isim dinlemeyin kimseyi hatta yorum hakkı bile vermeyin bizim hayalimizdi deyip geçin
akgunbirsen Çok güzel isimmiş, boşverin onlara deyin ki sizin beğendiğiniz isimler hangi çağda kaldı. Dolaylı yoldan yaşlarına laf yapın bakalım bir daha bir şey diyebiliyorlar mı? 🤷🏻♀️
akgunbirsen akgunbirsen ayrıca benimde hep beğendiğim isim vardı hatta daha hamile değilken düşündüğümüz kız adına şirket bile kurduk. ☺️ Hatta dedim ileride kızımız olursa direkt ona hediye işte çok şükür kızımız oluyor
Zeynos1801 Saftorik 😌 rabbim gönlünüze göre en hayırlısı olarak nasip eylesin.Aminn cümlemizin miniklerini inşallah çiçeğim💕🥰🥰
emiras59 Zeynos1801 bebeğe koyulacak ismin kuranda geçmesi şart değil ama güzel bir anlamı olsun diyorlar almilanın anlamı da güzel :)
Zeynos1801 emiras59 içim rahatladi valla zaten emindim de şu kuran muhabbeti biraz karistirdi kafami ama artik oda çözüldü😇
Dilek_erduann Zeynos1801 Ben kimseyi dinlemedim Almila koydum şimdi herkes balmila diye seviyo alıştılar da eğer ki istiyosaniz kimseyi umursamayin bebek sizin bebeğiniz herkes alışmak zorunda siz koyun ve hep seslenin zamanla dile de kolay geliyo
Zeynos1801 Dilek_erduann aslında diyemediklerinden de değil yani hani babanne ananenne felan olur zorlanirsin onun dışındakiler sırf moral bozma amaçlı
Momsmoms Zeynos1801 hikayeside isim kadar güzel 💜 kesinlikle koyardım ben😍 kuranda geçmesi gerekmiyormuş anlamı güzel olsun demiş peygamberimiz