Ben ismin Kuran’da geçmesi konusuna kesinlikle takilmiyorum. Ayrica kimseyi takma çocuk senin isim hakkı senin yani sizin hem bu millete ne 9 ay benimle mi taşıyorlar sanki benimle mi ağrı sızı çekiyorlar belki de senede 1 kere görmeyecek olduğu çocuğun adına karışma hakkı buluyorlar aşırı sinir olurum o tarz karışan insana