esrvl Az önce peçeteyle silerken soluk kırmızı peçeteye leke geldi ama sümüksü değildi nişan böyle olabilir mi? 38+6 haftalığım sabah muayeneye gidicem
Zero2344 esrvl Nişan olabilir canım benimde öyle oldu ama sancın yoksa ve aşırı kanama olmazsa veya suyun gelmezse panik yapma sorun olmaz
esrvl 02112017 bende öyle olduğunu biliyorum ama peçeteyle silince bide şeffaf akıntı gelmişti yumurtlama zamanı olur ya öyle işte ama o kadar yoğun değil
remzye esrvl sulu pembemsi akintiydi suyum sızmış 1 cm açıklık vardi yatis yapıldı suni sanciyla ertesi gün doğum oldu. Herkesin değişik oluyor tabi sulu ise akıntı git bence baksınlar suyuysa ihmal etmemek gerek
esrvl metehaninannesiii zaten bugün ağrılarım olduktan sonra geldi. Ara ara kasık bel ağrılarım oluyor bebeğim çok hareketli değil. Ama gidicem birazdan