Bsraka111 doktoruma mesaj atmıştım ,tedavini olabilirsin demisti ama cevremdekiler vazgeçirdiler dayanmami söylediler.uzun zamandir ağrı çekiyorum ve hayat kalitemi çok etkiliyor.doğru dürüst beslenemiyorum bile .iki gün sonra randevum var inşallah hallettiricem bu sorunumu.