Rojdakoymen Hav12316 doktorum özel olduğu için ilk önce 300 TL para verdik malesef oksapara daha sonra ben iyice fenalastim devlete acile gittik oradaki doktor reçete ile yazdı rakamı net hatırlamıyorum ama 10 TL 20 TL gibi bir rakam verdik şok olmuştum açıkçası
Pembepanterr Rojdakoymen Özeldeki doktorda rapor tazeleyip reçete yazabiliyor bittikçe özele gidip yazdırıyorum 3 aylık parada vermiyorum rapor yazdırabilirsiniz doktora
Rojdakoymen Pembepanterr covid olunca aldırmıştı canım sonrasında kullanmama gerek kalmadı çok şükür o yüzden üstelemedim🙏
Cicianne26 Kızlar raporunuzda teşhis ne yazıyorda hiç para vermiyorsunuz? Benimde raporum var 1 aylık 30 kutu ilaca 350 lira sgk yine de katılım payı alıyor
Pembepanterr Rojdakoymen Anladım kuzum çünkü normal alımla cok pahalı bir ilaç bir kutusu en son 90 tl civarı idi