Nurcankrkya ucsesbirnefes amin canım çok saol sende inşallah sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın yawrularını canım 😘
Kzehra Piaa yok canm riskli zamani atlatip duruma gore hareket ederiz diyo 30 haftayi bi gorsek baska bisey istemiyorum ayrica 24 hafatada 2 doz ciger geliştirici igne oldum ben onlem amacli
ZeykemKaya Piaa inşallah dogumdan sonra yardımcı olur yanınızda cunku yıgenlerım ucuz gercekten durum vahim
Piaa minikanne inanın şu an tek düşündüğümüz sağlıkla dünyaya gelmeleri, yaşamayan bilemez bu süreci . O yüzden bakım kısmı bi şekilde olur gider vahim de olsa mühim de olsa:)
Deryak Allah hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin bende 33 haftalık ikiz hamileyim çoğul gebelik sıkıntılı hele ki sizin işiniz daha zor rabbim yardımcınız olsun
Piaa Arkadaşlar, üçüz gebelikte 28. Haftadan itibaren sancı kasılma yürürken karnın aşağı çekmesi gibi şeyler normal mi?
Oznurunannesi Kzehra Rabbim.saglikli sihatli kucagina almayi nasip etsin.Nasil hareketliler mi bari :)